tisdag 1 maj 2007

ÄR DU

Hittade detta på någon annan blogg.
Är du..
Arrogant: Nej men kan bli det ibland
Osäker: Ibland när jag inte har koll på läget
Trött: inte just nu
Intressant: Hoppas att jag är det för min sambo
Smart: Ja
Barnslig: Ja, det kan jag vara.
Liten: Liten till längden
Lätt: inte om man tittat på vågen, ha ha
Skoltrött: var det då ibland
Rolig: JA
Pratglad: JA älskar att prata
Frågvis: i vissa situationer
Organiserad: Ja fast för vissa kan det se ut som kaos
Hälsosam: Försöker att vara det
Blyg: Inför en del människor.
Attraktiv: Hoppas det ialla fall för min sambo
Lätt uttråkad: i vissa situationer
Vegetarian: Nej älskar kött
Besatt: Av att handla när man just fått pengar
Pålitlig: Ja
Filosofisk: inte direkt
Har du..
För många vänner: det kan man väl inte ha
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Nej
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Nej.
Egen dator: Ja, det är i alla fall jag som använder den mest
Gjort bort dig rejält: Ja det har jag säkert gjort men kommer inte på något nu.
Bra självförtroende: Ja i vissa situationer, men det behöver jobbas på det.
Komplex: Väger lite väl mycket men försöker med det
Kysst någon: Ja
Haft sex: Ja har två barn
Tagit nakenbilder: Nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej.
Varit kär: Ja.
Blivit kär i någon på nätet: Nej.
Dumpat någon: Ja
Velat vara otrogen: Nej
Stulit någonting: Ja i min ungdom men inget av värde
Gjort något olagligt: Ja, har en tendens att köra för fort och att inte ta på mig säkerhetsbältet. Men har inte åkt fast för något av det.
Vem..
Saknar du: Ingen just nu
Vill du döda: Ingen!
Rörde dig sist: Min sambo
Slog du sist: Har inte bråkat någon gång
Kramade du senast: Min son
Kysste du senast: Min sambo
Skrev du till sist: En kompis
Vill du vara som: Mig själv men bättra på med mina brister
Vem sårade dig sist: Min son
Vill du bli galet full med: Min kompis Wiola
Gjorde dig riktigt glad senast: Min stora son
Fick du sms från senast: Min sambo
Ringde dig senast: Min mamma
Ska du gifta dig med: Ingen
Får dig att skratta: Många