måndag 7 januari 2008

Måndag igen

Ja då var det måndag igen. Jobba som vanligt igen efter alla helger. Nu är det ett tag tills nästa helgdag, i mars tror jag påsk.
Jobbar tidigt denna vecka. Hade lite svårt att somna i går kväll och sov sedan dåligt i natt. Och det känns nu. Har världens huvudvärk. Ska försöka att hålla mig vaken någon timme till och sedan gå och lägga mig. Hoppas att den har försvunnit tills i morgon.

Har inte hänt så mycket under helgen. Har haft en slappar helg. Plockade bort julgranen, tomtarna har bara lite dukar och ljusstakarna i fönstret kvar. Kändes faktiskt skönt att ta bort det.
En sak som hände var att strömmen gick i går vid halv 6 och var sedan borta i 1½ timme. Barnen fick duscha i mörkret, jag stod med ficklampa och lyste på dom.

Igår morse så fick min kusin en liten kille. Säger grattis till henne och sambon.