tisdag 27 april 2010

FY PÅ MIG

Fast jag sitter vid dator flera timmar om dagen...kommer jag aldrig till skott och skriva här..måste bli bättring på det.
Livet går sin gilla gång. Är i slut fasen av skolan. Har sökt till högskolan, socialpedagog, personalvetare. Ska även skicka in ansökan till läkarsekreterare. Hoppas nu att jag kommer in på något av dom. Annars vet jag inte vad jag ska göra. Dom ringde från jobbet för 1 ½ månad sedan men jag tackade nej. Känner att jag verkligen vill läsa nu...så därför hoppas att jag kommer in....annars får jag krypa till korset och ringa dem och har jag tur så får jag komma tillbaka annras får jag....ingen ide att fundera på detta nu. Ta tag i det sedan om jag inte kommer in.
Jag ska vara föräldra ledig hela sommaren....måste ta ut dagarna...och jag räknar med att läsa och då kan jag inte ta dem..
Make och hans kompis har startat eget företag...dom köpte det företag som han jobbade på som skulle flyttas. Så han ser man inte så mycket av.........